کسب رتبه برتر پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت توسط دانشگاه تبریز

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۲۲ کد : ۱۹۷۳۲ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۱۳۲۷

 

 انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با کسب ۱۴ عنوان برگزیده و شایسته تقدیر، در بین  دانشگاه های سراسر کشور، رتبه برتر را به دست آوردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز با اعلام این خبرگفت: پانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هدف ارج نهادن به ایده های خلاقانه دانشجویان، ایجاد پویایی، نشاط و خلاقیت در انجمن‌های علمی دانشجویی، همچنین معرفی آثار و دستاورد‌های برتر اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی و دانشجویی و با حضور دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از سی و یکم اردیبهشت ماه تا دوم خرداد در دانشگاه مازندران واقع در شهرستان بابلسر برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی افزود: جشنواره بین‌المللی حرکت یکی از مهم ترین جشنواره های کشور است که هر ساله با حضور انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های کشور، در یک فضای علمی_رقابتی برگزار می شود و در این دوره نیز، یک هزار و ۲۸۸ اثر از ۸۶ دانشگاه‌ متعدد از سوی دبیرخانه برای پانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی حرکت راه یافته بودند که دانشگاه تبریز توانست عنوان برتر را از آن خود کند.

وی، در خصوص مقام های کسب شده اضافه کرد: انجمن علمی دانشجویی علوم دامی در  بخش کارآفرینی گروه دامپزشکی و کشاورزی، انجمن علمی دانشجویی مهندسی برق در بخش کتاب گروه فنی و مهندسی و انجمن علمی دانشجویی علوم باغبانی در بخش ویژه گروه دامپزشکی و کشاورزی موفق به کسب عنوان برگزیده در جشنواره بین‌المللی حرکت شدند.
مدیر امور اجتماعی در ادامه گفت: همچنین انجمن های علمی دانشجویی رفتار ورزشی و حرکتی در بخش فعالیت خلاقانه گروه علوم انسانی، فوتونیک در بخش نشریه علمی گروه علوم پایه، مهندسی مکانیک در بخش نشریه علمی گروه فنی و مهندسی، زیست سلولی و مولکولی در بخش انجمن برتر گروه علوم پایه، فیزیک در بخش اختراع، ابتکار و نوآوری گروه علوم پایه، مهندسی شیمی و نفت در بخش نشریه علمی گروه فنی و مهندسی، مهندسی انرژی و محیط زیست در بخش مسابقه علمی گروه فنی و مهندسی، مهندسی خاک در بخش محتوای دیجیتال گروه دامپزشکی و کشاورزی و انجمن علمی دانشجویی زیست شناسی در بخش فعالیت خلاقانه گروه علوم پایه، عنوان سایشه تقدیر را کسب نمودند.
وی افزود: همچنین، دکتر محسن کوشافر، کارشناس انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز، عنوان کارشناس برگزیده انجمن های علمی در بین کارشناسان دانشگاه‌های کل کشور را کسب کرد.
شایان ذکر است: دانشگاه تبریز، همواره در هفت دوره سال های گذشته جشنواره بین‌المللی حرکت که با حضور دانشگاه های سراسر کشور در جایگاه و رتبه های برتر، قرار می گیرد.
اضافه می نماید: در حال حاضر، تعداد ۱۰۶ انجمن علمی دانشجویی در رشته های مختلف، در دانشگاه تبریز، به فعالیت می پردازند و از فعال ترین انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه های کشور هستند.


( ۵ )

نظر شما :