با شرکت ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه تبریز برگزار شد: اردوی استقبال از دانشجویان ورودی جدید

۲۶ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۸۲۴۸ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۸۰

 

اردوی دو روزه استقبال از دانشجویان ورودی جدید 1402-1401  دانشگاه تبریز با شرکت نزدیک 1500 دانشجو در اردوگاه الغدیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت:  اردوی فرهنگی، اجتماعی و تفریحی دانشجویان ورودی جدید به اهتمام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز در روزهای پنجشنبه 21مهرماه ویژه دانشجویان دختر و جمعه 22 مهرماه ویژه دانشجویان پسر با هدف ایجاد فضای صمیمی و ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان و آشنایی آنها با هیات رئیسه و مدیران، روسای دانشکده ها و مشاوران فرهنگی دانشکده ها برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی افزود: آشنایی دانشجویان با دانشگاه و ارکان آن، تبیین آیین نامه ها و مقررات آموزشی و آشنایی با تشکل های دانشجویی از دیگر اهداف این اردو بود.

به گفته وی برگزاری کارگاه های مهارت‌های زندگی و اهمیت آشنایی دانشجویان با بایدها و نبایدهای زندگی دانشجویی در محورهای مهارت نه گفتن، تاب آوری، ارتباط موثر، مدیریت استرس، افزایش سواد رسانه ای و آشنایی با آسیب های فضای مجازی از دیگر بخش های این اردو بود که به همت مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز و در قالب کلاس های مجزا بر اساس دانشکده و با حضور کارشناسان و متخصصان امر برگزار شد.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز همچنین اضافه کرد: از سایر برنامه های این اردو می توان به ایجاد و راه اندازی رادیو دانشجو و نمایشگاه معرفی توانمندی های تشکل های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان، انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت، هیات شهدای گمنام، انجمن های علمی دانشجویی، کانون های فرهنگی و اجتماعی و هنری و نشریات دانشجویی اشاره کرد.

اضافه می نماید: سخنرانی رئیس و هیات رئیسه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز و استان، برگزاری برنامه ها شاد و مفرح، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و اهدای 14 سفر زیارتی به مشهد مقدس و ده ها جایزه به شرکت کنندگان، از دیگر برنامه های اردوی دو روزه دانشجویان ورودی جدید بود.

 

 


نظر شما :